W odpowiedzi na liczne zapytania kierowane do Instytutu Ochrony Środowiska – Państwowego Instytutu Badawczego oraz Ministerstwa Klimatu, dotyczące braku miejsc prowadzenia działalności w  BDO informujemy, że w systemie została udostępniona funkcja samodzielnego dodawania miejsc powadzenia działalności. W sytuacji, gdy podmiot stwierdzi brak danych w zakresie miejsc prowadzenia działalności lub rozpocznie działalność w nowym miejscu, ma możliwość samodzielnego dodania brakujących miejsc z poziomu konta użytkownika głównego. Podmiot dodając nowe miejsce prowadzenia działalności automatycznie uzyskuje możliwość wystawiania kart przekazania odpadów, kart przekazania odpadów komunalnych oraz prowadzenia ewidencji w tym miejscu.

Po dodaniu nowego miejsca podmiot jest zobowiązany do złożenia wniosku aktualizacyjnego do właściwego Urzędu Marszałkowskiego w terminie 30 dni od wystąpienia zmiany. Szczegółowe informacje dotyczące dodawania nowego miejsca prowadzenia działalności z poziomu konta podmiotu znajduje się w „Instrukcji użytkownika BDO – Dodawanie miejsc prowadzenia działalności”.


Opublikowane w dniu 9 stycznia 2020, aktualizacja: 19 maja 2020