Przeszukaj Bazę wiedzy BDO po słowach kluczowych

10. Mam najnowszą wersję przeglądarki, jednak mam problemy z korzystania z systemu BDO. Co powinienem zrobić?

← Wszystkie zagadnienia

Jeżeli posiadają Państwo zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki zalecane jest wyczyszczenie historii przeglądarki:

  • Google Chrome – poprzez użycie skrótu klawiszowego Crtl+h i wybarnie opcji „Wyczyść dane przeglądania”
  • Mozilla FireFox – poprzez użycie skrótu klawiszowego Crtl+Shift+Del

Zaleca się również uruchomić przeglądarkę w trybie incognito bądź prywatnym, jeżeli nie udało się poprawnie wyczyścić historii przeglądarki:

  • Google Chrome – poprzez użycie skrótu klawiszowego Crtl+Shift+N
  • Mozilla FireFox – poprzez użycie skrótu klawiszowego Crtl+Shift+P