Przeszukaj Bazę wiedzy BDO po słowach kluczowych
W systemie została udostępniona funkcja samodzielnego dodawania miejsc powadzenia działalności. W sytuacji, gdy podmiot stwierdzi brak danych w zakresie miejsc prowadzenia działalności lub rozpocznie działalność w nowym miejscu, ma możliwość samodzielnego dodania brakujących miejsc z poziomu konta użytkownika głównego. Podmiot dodając nowe miejsce prowadzenia działalności automatycznie uzyskuje możliwość wystawiania kart przekazania odpadów, kart przekazania odpadów komunalnych oraz prowadzenia ewidencji w tym miejscu.
Po dodaniu nowego miejsca podmiot jest zobowiązany do złożenia wniosku aktualizacyjnego do właściwego Urzędu Marszałkowskiego w terminie 30 dni od wystąpienia zmiany. Szczegółowe informacje dotyczące dodawania nowego miejsca prowadzenia działalności z poziomu konta podmiotu znajduje się w „Instrukcji użytkownika BDO – Dodawanie miejsc prowadzenia działalności”.
Film na YouTube – Dodawanie miejsc prowadzenia działalności w BDO: